Nog 3 nachtjes slapen...

28 december 2009 - Amsterdam, Nederland

Na de heerlijke en gezellige Kerst (diners, mijn voor- en tussengerechten vielen goed in de smaak en ik heb ook erg genoten van de kookkunsten van mijn familie) was er een ander bijzonder hoogtepunt. Vorige week ben ik trotse tante geworden van een prachtig en gezond nichtje genaamd Noémi en heb haar gelukkig in de afgelopen dagen meerdere malen kunnen bewonderen.

Nu weer terug naar "de orde van mijn vakantiedag". Ik heb gepland om donderdag 31 december te vertrekken naar Mumbai (Hoop mee te komen met Northwest Airlines, vlucht NW252, om 10.15 uur) en aansluitend door te vliegen met Jet Airways /Air India naar Kochi. Ik heb er heel erg veel zin in, begin nu wel een klein beetje gezonde spanning te voelen. Ik ben zo benieuwd wat me allemaal staat te wachten... Heb vandaag nog een mini-notebook aangeschaft en hoop morgen mijn gewenste nieuwe fotocameraatje eindelijk in handen te hebben. Zo kan ik hopelijk zelfs in Zuid-India op zo veel mogelijk plekken via dit weblog op regelmatige momenten contact met jullie houden. In iedergeval leuk om jullie reacties hier te ontvangen en uiteraard blijf ik ook via email bereikbaar.

Maar eerst nog de komende 2 dagen in ons nu natte Nederland. Mijn vliegtickets en visum ophalen, laatste inkopen: Nederlandse producten (stroopwafels en drop) en o.a. kinderspeeltjes als give away-cadeautjes, toch ook maar wat survival-equipment voor mezelf (klamboe had ik al gekocht, first aid food: knäckerbroodjes, ontbijtkoekjes, kruidenthee etc. tja je weet 't nooit). Mijn koffer inpakken (en vast weer heel wat er uit halen omdat 't anders niet past, ook niet al die opladers vergeten), nog even de stofzuiger door mijn huis en vooral proberen goed uitgeslapen aan de reis beginnen...

Ik kijk uit naar donderdagochtend en hoop mijn volgende berichtje vanuit India te kunnen posten. Daarom wens ik jullie vanaf hier alvast een hele gezellige, bruisende jaarwisseling en een sprankelend en bijzonder mooi 2010!

Groetjes Petra

1. Anneke:
    30 december 2009
    Hoi Peet,
    zoals je ziet heb ik je website bezocht en op de pc in de favo's geplaatst. De komende weken zal ik je site dus vaker bezoeken!

Slaap goed, goeie reis en heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst.
    xxxxxxx
  2. sari+chris:
    30 december 2009
    Hoi Peet,
    een heel, heel goede reis en vakantie. Hopelijk doe je veel mooie ervaringen op. We leven met je mee!
    Liefs papa+mama xxx
  3. Duncan, Marlies, Nathan en Noémi:
    1 januari 2010
    Lieve Peet,
    Allereerst de beste wensen voor 2010. Dat het een gelukkig, gezond en liefdevol jaar voor je mag worden!
    Als het goed is ben je inmiddels al in Kochi beland. Hopelijk is de overstap meegevallen.
    We wensen je een onvergetelijke reis toe en hopen dat je veel meekrijgt van de Idiaase cultuur.
    We hopen snel van je te horen.

Veel liefs en een dikke kus van ons vieren.
  4. sari+chris:
    1 januari 2010
    Lieve Peet.
    Allereerst de beste wensen voor 2010. Veel geluk gezondheid en liefde toegewenst.
    Blij te lezen dat je een goede reis gehad hebt en dat het goed met je gaat.
    Wij zijn net terug van Anneke en Lé en hebben daar een hele fijne jaarwisseling meegemaakt.
    Sjoelen, André Rieu en een prachtig gezicht op het(bijna proffessionele) vuurwerk van Eindhoven.
    We wensen je een heel goede vakantie en verblijf toe in India en hopen snel weer eens iets van je te
    lezen.
    Groetjes en veel liefs van Papa en Mama