Dag 26 Delhi

26 januari 2010 - Delhi, India

Leuk weer om al jullie reacties te mogen ontvangen!!

Gisteren ben ik, na 3 uur taxirit en 3 uur vliegen aangekomen in Delhi. Ik zit  nu in een guesthouse in de wijk Connaught Place en zal hier 2 dagen blijven. Woensdagavond ga ik naar het crewhotel waar ik Marion, vriendin en collega ga ontmoeten. Zij vliegt werkend naar Delhi en ik vlieg met haar mee terug naar huis op donderdagavond gezellig!! Vrijdagochtend zal ik dan weer voet op Nederlandse bodem zetten na 4 weken Incredible India.

Vandaag is het Republic Day, een vrije dag voor alle Indiers dus helaas zijn alle winkels en toeristische bezienswaardigheden gesloten. Dat wordt dus een rustig dagje. In iedergeval tijd om even wat te internetten en mijn reisverhalen verder bij te werken in het guesthouse. Morgen wil ik nog wel wat actiefs doen, de mogelijkheden ga ik vanmiddag bekijken. Hopelijk krijg ik nog de mogelijkheid mijn reisverhalen te posten voor ik terugvlieg en anders houden jullie deze natuurlijk te goed.

Liefs

1. Erik en Daan:
    26 januari 2010
    Lieve Peet,

Wat een geweldige reis heb je gemaakt. Ontzettend leuk om met je mee te kunnen genieten vanuit ons koude kikkerlandje. Hoop dat je snel lekker een hapje bij ons komt eten, om alles live te vertellen. Indiaas of toch maar liever een Hollands stamppotje?

Dikke kus Daan, Erik, Bente en Eise
  2. elly:
    27 januari 2010
    Hi Petra,
    Jeetje wat heb jij een mooie reis gemaakt.
    Heb net al je reis verhalen gelezen.
    Nu in Delhi en dan weer richting het koude
    Nederland.Dat zal wel behoorlijk tegenvallen.
    Ik zelf heb met schaatsen mijn pols gebroken.
    Geniet nog van Delhi en ik hoor graag de rest van je verhalen als je weer thuis bent.

groetjes elly
  3. Daniëlle:
    28 januari 2010
    Hé lieve Peet!

Je bent alweer bijna thuis maar wat leuk om al je verhalen te lezen zeg!
    Je zult het wel mega druk krijgen met allerlei afspraken als je weer terug bent maar ik hoop je ook weer snel te spreken/zien!

Dikke kus Daan
  4. Cliff:
    28 januari 2010
    Lieve Peet,

Ik ben blij dat ik wat van je heb gehoord en dat ik je website adres weer heb gekregen. Hopelijk gaat alles goed met je. Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen!

Pas goed op jezelf,
    liefs,