Dag 5 Contact

4 januari 2010 - Kochi, India

Lieve allemaal,

Heel fijn en leuk om berichtjes van jullie te ontvangen, bedankt!

Ik ben inmiddels bij Nimmy & Paul, het verslag hiervan volgt snel en gelukkig mag ik hier ook gebruik maken van het internet. Gezien ik hier een paar dagen verblijf kan ik dus nu mooi van de gelegenheid gebruik maken via msn te chatten of te bellen. Ik zal proberen vanavond en/of morgenavond (maandag/dinsdagavond) rond 18.00 uur-18.30 uur (Nederlandse tijd) online te komen.

Wie weet tot dan!

Liefs Petra

1. Anneke:
    Hoi Peet,
    mooie verhalen en mooie foto's! Maar leidt hier wel tot SOA's (= studie ontwijkende activiteiten)
    Hoop dat je intussen Marlies haar bericht ook hebt ontvangen voor een gezellig weekendje weg.

Op naar het volgende verslag! Tot snel xxxxx
  2. opa:
    4 januari 2010
    verheug me nu al op de toepassing van je kooklessen.
    Leuke foto's.
    Bij ons alles redelijk goed; oma is aan de beterende hand.
  3. Anneke:
    4 januari 2010
    Ik had vanmorgen nog een berichtje achtergelaten, maar zo te zien is dat niet op de site gekomen.
    Veel plezier met je kooklessen. En goed opletten, want als je Eindhoven onveilig komt maken, willen we natuurlijk wel iets van je indrukken proeven :-)
    Kun je ons ook iets bijbrengen in onze overwegend hollandse keuken. xxxxxxx
  4. sari+chris:
    Hoi Petra,
    Wat een belevenissen al in die paar dagen! Dat doet me denken aan vorig jaar, toen we ook het ene contact na het andere hadden. We zijn nu reuze benieuwd naar de kooklessen en natuurlijk daarna naar de resultaten!
    Terwijl jij loopt te zweten, bibberen we hier van de kou; er ligt weer een behoorlijk pak sneeuw hier.
    Liefs en tot schrijfs, moesie xxx
  5. Marion:

Happy new year!!

Wat schrijf je leuk joh. Ik kijk met regelmaat even of er weer wat nieuws te lezen valt.

Ik vlieg de 27e naar Delhi dus als je wilt kun je de 29e dan weer thuis zijn. Maar daar moet je je nog maar even niet mee bezig houden.

Geniet! XX
  6. Daan:
    5 januari 2010
    Hey Peet, herinnerde me ineens dat je een website had achtergelaten... Happy newyear en veel plezier, volgens mij geniet je al erg.

Liefs en knuf, Daan.
  7. Sumathi:
    Hela Petra,

Zo te lezen valt alles goed mee en volgens plan.
    Ben blij dat je het heel goed stelt.
    Wij zijn volop aan het voorbereiden en aan het stressen om zeker alles in orde te krijgen in die korte tijd!!!

Geniet ervan en stuur wel nog eens een berichtje.

Groetjes,

Sumathi
  8. Leander:
    Hoi Peet,
    we zijn vanavond nog online geweest om even met je te kletsen, maar begrepen van Marlies dat je een slechte internetverbinding had. Jammer! Misschien volgende keer beter.
    xxxxx
  9. Janine:
    6 januari 2010
    Hey lieve Peet!

Wat een leuke site en leuke foto's! Heb je nog gesmst en gemaild op je gewone mail. Dit adres lag nl in A'dam.(Vandaar late reaktie). Wens je nog veel bijzonders toe! Tot later weer. :-)

Dikke kus Janine
  10. Janine:
    6 januari 2010
    GELUKKIG NIEUWJAAR NOG LIEVE PEET!! Dat had ik je gesmst op 1 januari.

Erg leuk om al je verhalen te lezen. FGijn dat je zo aan het genieten bent! Veel plezier nog.

X Janine