Dag 18-21 Lakeside

17 januari 2010 - Dindigul, India

Weer was ik in een stukje paradijs beland. Temidden van bergen, groen en vele kleuren bloemen keek ik vanuit het resort uit op een prachtig gelegen meer. Het resort zelf bestond uit 5 appartementen en 4 kamers in het hoofdgebouw. Ik werd verwelkomd door Dorinda en Peter, de gastvrouw en gastheer. Op de veranda kreeg ik en verkoelend glas lemon juice geserveerd en werd mijn koffer naar mijn kamer gebracht. Dorinda en Peter, uit Groot-Brittanië, hadden dit resort een jaar geleden gekocht en smaakvol opgeknapt.

Na de lunch heb ik heerlijk op mijn veranda genoten van de stilte en het uitzicht. Ik was die dag de enige gast dus hoorde behalve de vogels en de andere beestjes helemaal niets.

Vóór het diner borrelden we met z'n drieën op het enorme dakterras waar het uitzicht nog wijdser was. Daarna serveerde de staff, waaronder Tilly, een aardige Indiër die al 16 jaar bij de vorige eigenaar in dit resort werkte, een driegangen diner.

Rond tien uur besloot ik te gaan slapen en toen ik mijn kamer inliep schrok ik even. Op de muur zat een mega grote dikke spin, aahh! Ik sloop weer naar buiten en riep Peter. Samen met iemand van de staff verwijderde hij met een bezem het enge beest.

Toen ik daarna in mijn bed lag kon ik niet helemaal ontspannen maar gelukkig viel ik toch redelijk snel in slaap.

Maandagochtend werd ik al vroeg gewekt door de vele vogels en het felle licht dat door de ramen van mijn slaapkamer scheen.

Nadat ik eerst mijn kamer rondkeek, op zoek naar eventuele verrassende logées :-)nam ik een douche en kon ik daarna op mijn veranda meteen aanschuiven voor het ontbijt. Het tafeltje, uitkijkend op de mooi aangelegde tuin en het meer was reeds gedekt voor 1 persoon. Wat een service!

wordt vervolgd...

1. sari+chris:
    20 januari 2010
    Lieve Peet,gelukkig nog net op tijd, voordat we vertrekken, weer een "pak" vol belevenissen en ontmoetingen, echt fantastisch. Jammer dat je Jesi zo kort hebt gezien; nog een reden om weer terug te gaan? Dat volgende week al weer de laatste is.... geniet maar tot het laatst.
    Veel liefs papa en mama xxxxxxxxxx
  2. patricia:
    20 januari 2010
    Wat een gave verhalen zeg, om helemaal jaloers op te worden!En heel fijn om te horen dat je zo heerlijk relaxed bent en optimaal van alles geniet, volhouden! Jammer dat je niet echt hebt kunnen bijkletsen met Jesi...
    Over een paar dagen gaan wij richting oostenrijk en zal erwin daar 200km gaan schaatsen, wat een andere wereld he! Nou meid geniet nog maar goed en neem alles in je op, tot snel we denken aan je kus erwin patries en de meiden
  3. opa:
    21 januari 2010
    Wat een belevenissen !!!!
    Schrijf naar de Indiase spoorwegen; wie weet krijg je je ticket alsnog volledig vergoed en een open ticket voor een volgende reis kado.
    Zijn de mango's in India ook groot en vol sappig vruchtvlees ? Liefs oma en opa